Washington még várhat - 3.fejezet (részlet) -

Drága olvasóim, szeretnék elnézést kérni tőletek, hogy - bár mára írtam ki a következő fejezet várható időpontját - én mégsem tudok nektek friss fejezetet feltenni. A következő rész háromnegyede már készen van, azonban nem vagyok vele teljesen megelégedve, így egy kicsit átszeretném írni, mielőtt megosztom a nyilvánossággal. Azonban, hogy ne hagyjalak titeket teljesen magatokra, hoztam két apró részletet a szóban forgó részből. Még egyszer bocsánat! Ellie Roberts.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

"- UGYE TUDOD, hogy ezt nem teheted velem?! - kérdezte drága húgom, miután közöltem vele, hogy nem áll szándékomban átutazni a fél világon csak azért, hogy ott legyek az esküvőjén – Most komolyan lemondod? Ne csináld már! Kérlek, Graham ne tedd ezt... - kérlelt kétségbeesett hangon én pedig nem tudtam, hogy mit válaszoljak erre."

***

"Utazni szeretnék, körben, a világban, s nem áll szándékomban belépni az unalmas életű, kifulladásig dolgozók sorába és ezt jól is teszem. Hiszen mi lesz velem, ha harminc év távlatába visszatekintve, mindössze annyit látok majd, hogy reggel felkeltem, elmentem dolgozni, este pedig haza érve hullafáradtan zuhantam az ágyba, hogy egy kicsit pihenhessek? Ez nem nekem való."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése