Liebster Award

 Nagyon szépen köszönöm
Jessie Sage-nek! ☺
Drága Olvasóim, el sem tudom hinni, hogy alig több, mint egy hónappal az első díj „megszerzése” után, a blog immár a második elismerését kapja. 

Ezért a díjért Jessie Sage-nek jár a köszönet. Ezen kívül viszont az elmúlt harminc-negyven nap során más-más jutalomban is részesülhettem, hiszen két blogverseny „legszebb összhang és design” kategóriájában is sikerült dobogós helyezést elérnem. (3.helyezés és 1.helyezés).

Szabályok.: Írj 11 dolgot magadról! Válaszolj a jelölő mind a 11 kérdésre! Írj 11 kérdést! Küld tovább 5 blognak, de nincs visszaadás!!!

11 dolog rólam.:
» Idén végzem a gimnáziumban és nagyon félek az érettségitől.
» Kiskorom óta nagy álmom, hogy kitanuljam a virágkötészet minden csínját-bínját és egyszer ebben a szakmában dolgozhassak, még akkor is ha csak másodállásban.
» Úgy vélem, hogy azoknak, akik pályaválasztás előtt állnak, nem a pénz sokaságát, kellene szemelőt tartania... Helyette inkább olyan szakmát kellene tanulnia, amit valóban szeretne csinálni. 
» Amikor csak tehetem a bloggommal foglalatoskodom, hol a kinézetét javítgatom, hol újabb és újabb HTML kódokat keresek, hogy általuk még szebbé varázsolhassam az olvasóim itt töltött idejét.
» Imádom az olvasóimat és hálás vagyok nekik, hogy velem vannak.
» Hatalmas vágyam, hogy egyszer eljussak Londonba, Los Angeles-be és/vagy New York-ba.
» Egy álmom válna valóra, ha esélyem lenne találkozni az írói példaképeimmel. Gondolok itt Simone Elkeles-re, Tammara Webber- re, Sylvain Reynard-ra vagy magyar írónőink közül Szurovecz Kittire.
» Imádom a Vintage stílust, nem csak ruhák  és egyéb díszítőtárgyak esetében, hanem képek tekintetében is nagyon szeretem.
» Mottóm.: Aki korán kel, keveset alszik...” Poén, hogy ezt pont olyan ember gondolja így, aki amúgy mindig korán kel.
» Van egy kívánságlistám... Ezért ha valaki ajándékot szeretne venni nekem és nem akar olyan dolgot venni, aminek esetleg nem örülnék, mindig megmondom neki, hogy válasszon az ide felírt dolgok közül valamit.
» Ha választanom kéne egy jó könyv elolvasása és egy jó film megnézése között, hatalmas esély lenne arra, hogy az olvasást választanám.

Jessie Sage kérdései hozzám.:
» Miért kezdtél el blogolni? Valaki biztatott, vagy csak úgy jött?
Nem biztattak, saját magam miatt kezdtem bele, és NEM bántam meg.
» Mi a kedvenc sorozatod?
Szerintem nem vagyok egyedül ezzel, de az HIMYM az-az  az Így jártam anyátokkal!
» Zombik. Mi jut róla először eszedbe?
Isaac Marion - Eleven testek című könyve és az abból készült film.
» Ki a kedvenc blogolód?
Nem tudom, nincs kimondott kedvencem, de több olyan boggerina is van, akit nagyon megszerettem az elmúlt időszakban.
» Ismertél meg valakit bloggeren keresztül, akivel nagyon jóban vagy azóta is?
Igen ismertem, akinek a személyében egy szeretni való új barátra is szeret tehettem.♥
» Csak egy zenei stílust szeretsz, vagy mindet egyben?
Nincs kedvenc énekesem/énekesnőm/bandám... Mindenkitől szeretek pár számot, de még nem ismertem egy olyan előadót sem, akinek az összes zeneszámára azt mondtam volna, hogy hm... ez teszik...!
» Laptopotok, vagy gépetek van?
Igazából mind a kettő...
» Örülsz a díjnak?
Természetesen hálás vagyok érte és hatalmas megtiszteltetés, hogy van olyan ember, aki úgy véli, hogy megérdemlem, ez hatalmas örömmel tölt el.
» Őszintén! Van olyan, aki nagyon bejön neked a sztárok közül?
Van, de ennek ellenére sem vagyok megszállottja annak a bizonyos személynek.
» Vámpír vagy vérfarkas? (NEM TWILIGHT!!!!)
Ember.. De ha nagyon muszáj lenne választanom, akkor azt hiszem, hogy vámpír lennék szívesebben.
» Ha valaki felajánlaná, hogy vérfarkassá tesz, akkor elmennél vele, vagy maradnál a családoddal? Ha elfogadod, többet nem térhetsz vissza!
Nem, semmiképpen sem akarnék vérfarkas lenni... 


Kérdéseim.:
» Hogyan jellemeznéd magadat címszavakkal?
» Van olyan dolog, amit mindenképpen megszeretnél csinálni az elkövetkezendő tíz évben?
» Ha egyszer valaki szervezne egy író-olvasó (itt most a blogot vezető bloggerinákra gondolok) találkozót, szívesen részt vennél rajta?
» Mi szeretnél lenni ha nagy leszel, a felnőttön kívül?
» Van mottód? Ha igen akkor mi az? 
» Gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne csak úgy felülni a buszra, vagy éppen vonatra és elindulni az ismeretlenbe?
» Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyvetek részesítesz leginkább előnyben?
» Mi motivál az írásban/blogvezetésben.?
» Van kedvenc ünneped? (karácsony, húsvét ...stb...)
» Ki a példaképed? (természetesen csak akkor kell válaszolni a kérdésre, ha van)
» Mit nézel meg az embereken a legelső találkozásotokkor?


Akinek küldeném.:
Sajnálom, de most csak ennyi embernek szeretném tovább küldeni ezt a díjat.

Millió csók, Ellie Roberts.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése