Liebster award || Információk a következő fejezetről

Nagyon szépen köszönöm Al. 
Drága Olvasóim, tegnap volt pontosan öt hónapja, hogy megnyitottam a blogot. És muszáj megemlítenem, hogy még a mai nap is rettentő boldogan gondolok vissza arra a pillanatra, amikor elhatároztam magamban, hogy megnyitom.

Az idő során, sikerült nem csak, hogy egyre több és több olvasót gyűjtenem magam mellé, de számos oklevelet és díjat is nyertem már...

Ezért a díjért Alice Zelmyra Hodgins-nak jár a köszönet. 



Szabályok.: Írj 11 dolgot magadról! Válaszolj a jelölő mind a 11 kérdésre! Írj 11 kérdést! Küld tovább 5 blognak, de nincs visszaadás!!!

» Mi van a kulcstartódon? Van története?
Hm... Nem vagyok egész biztos abban, hogy ezt a kérdést, hogyan is értsem... De a kulcscsomómon több dolog is van. Elsősorban persze kulcsok, másodsorban viszont több különböző kulcstartó. Van amire a nevem van ráírva, van amin smile-k vannak és olyan is, amin bevásárlókocsikhoz való érmék lógnak...
» Van olyan tulajdonságod, amit különösen szeretsz vagy utálsz magadban?
Sajnos igen... Rettentő félénk vagyok és nagyon nehezen barátozom/ismerkedem másokkal... Ez komoly probléma egy fiatal lány számára.
» Barátkozol a másik nemmel?
Igen, szoktam. Fiú és lány barátaim egyaránt vannak. ☺
» Városban vagy faluban szeretnél élni?
Egészen születésem óta falun élek. Szeretem a csendes és nyugodt környezetet, ennek ellenére nem
tartózkodom el a városi élet gondolatától sem. Vannak olyan nagyvárosok, ahol eltudnám képzelni az életemet. (Győr, Pécs, Szeged, Eger...) Viszont mindenképpen családi házban szeretnék élni és semmiképpen sem panelban.
» Melyik a kedvenc műfajod?
Leginkább a romantikus és a drámai történeteket, könyveket szeretem, de a többitől sem zárkózom el teljesen.
» Milyen a nyár ott, ahol élsz?
Nyugodt, csendes és meglehetősen meleg...☺
» Könnyen beszélsz magadról?
Attól függ, hogy kivel beszélek. A barátaimnak talán, de amúgy nem igazán. Nehezen tudok megnyílni mások előtt. Talán éppen ez a probléma...
» Könnyen ismerkedsz, vagy vannak ezzel nehézségeid?
Mint az már a második és részben a hetedik kérdésre is válaszoltam már, sajnos elég nehezen nyílok meg mások előtt. Nincs túl sok önbizalmam, így mostanság elég nehezen ismerkedem másokkal. Régen igazán könnyen ment, akkor könnyebben barátkoztam, most viszont ez már nehezebb.
» Van olyan történelmi korszak, ahova szívesen visszamennél?
A középkor, bár igazság szerint mindegyik korszakba visszamennék egy kicsit, hogy megnézhessem, milyen

is volt régen az élet.
» Ha nem az igazi neved a blogos neved, miért pont ezt a nicket választottad?
Ellie Roberts néven ismernek a blogvilágban azonban valójában nem ez a nevem. Semmiképpen sem akartam a saját nevemet használni, amikor elkezdtem a blogolást. Ezt a nevet pedig azért, választottam, mert ez a kereszt- és családi név az, ami leginkább tetszik az amerikai nevek közül.
» Hallgatsz átdolgozásokat a kedvenc dalaidra, vagy eredetiben szereted őket?
Nem... nem igazán, sokkal jobban szeretem az eredeti számokat.. ☺

Ezúton is szeretnék elnézést kérni, hogy a megszakítom a kört, de ezt a díjat most nem küldeném tovább senkinek sem... Mostanság nem igazán olvasok blogokat és a helyzet az, hogy nem szeretném csak úgy spontán kiválasztott bloggerináknak ajándékozni a díjat, hiszen annak semmi értelmesem lenne...

***

Rettentően sajnálom, hogy lassan már egy hónapja nem hoztam fejezetet, de idén érettségiztem/érettségizem és elég sokat kell tanulnom mostanában. Az írásbelin ugyan már túl vagyok, de a szóbeli még előttem áll. Sajnos nem tudok pontos időpontot mondani, hogy mikor lesz friss fejezet, igyekszem hozni, de nem ígérek pontos dátumot.
Ha minden jól megy (mivel már elkezdtem írni) akkor még most hétvégén hozom majd, de ezt ne vegyétek készpénznek... Sajnálom!

Csók, Ellie Roberts

1 megjegyzés: