Ismerjük meg egymást!

Drága olvasóim, jelen állás szerint jelentenem kell nektek, hogy Alice Zelmyra Hodgins kipécézett magának! Ez lényegében annyit jelent, hogy felkér arra, hogy mondjak el magamról pár dolgot.

A játék feladatai:
- Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett! 
- Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
- Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be őket a blogodba!
- Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy
ki lettek pécézve!



7 dolog rólam.:
» Falom a könyveket. Nem szó szerint, de ha megszerzek egyet akkor - hatalmas szívfájdalmamra ugyan, de - pár röpke óra leforgása alatt elolvasom azt. A rekordom egyenlőre egy olyan 596 oldalas könyv elolvasása, melyet nem egész fél nap alatt "kivégeztem"... A végén természetesen rettentő szomorú voltam, mondván, hogy ismét befejeztem egy könyvet.

» Poén! Mai kedvenc időtöltésemet (olvasás), egészen 14-15 éves koromig utáltam, mindig is rettentő unalmas tevékenységnek tartottam! 

» Nincs kedvenc bandám/énekesem/énekesnőm és erre igazán csak nem rég jöttem rá... Amolyan mindenből egy kicsit ember vagyok, nincs kimondott favoritom, ennek ellenére jelenlegi kedvencem Zedd és Hayley Williams - Stay The Night c. száma.

» Imádom a "vintage", azaz  a régies dolgokat. :) Képek, ruhák, ékszerek, bútorok... mindegyiket nagyon szeretem.

» Idézet az egyik kedvenc könyvem, egyik jelenetéből...
„- Sssshhhh, Beatrice. Nézz rám! Beatrice?
Beletelt egy kis időbe, amíg eljutott a lány tudatáig a régi beceneve, de amikor végül megtörtént, a férfira nézett és a szemei lassan Gabriel arcára fókuszáltak.
- Nem a te hibád. Érted? Nem a te hibád, hogy megcsókolt.” (Sylvain Reynard - Pokoli erény c. könyve)

» Morcos vagyok, amikor a körülöttem lévő emberek nem értenek a szép szóból, vagy csak szimplán nem képesek felfogni azt amit mondok nekik.

» Imádok írni, rettentő sok ötletem van újabb és újabb történetekhez... Csak sajnos időm nincs a megírásukra, ennek ellenére egyszer mindenképpen szavakba szeretném önteni majd az összes olyan sztorit, ami jelenleg bennem kering... :)

Bloggerinák, akiket kipécéztem (sajnos nem lesz meg mind a hét fő).:

... Most ennyi lenne, de ne csüggedjetek hamarosan (március 21-én) jön a történet folytatása, remélem már várjátok! Hatalmas ölelés mindenkinek!                                                  Ellie Roberts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése